Primăria Aleșd a pus în dezbatere publică noul regulament pentru parcări

Primăria Aleșd a pus în dezbatere publică noul regulament pentru parcări

USR Bihor invită aleșdenii să participe la dezbaterea publică despre noul regulament pentru parcări

Update 11.01.2018: Dezbaterea publică va avea loc, vineri, 19.01.2018, de la ora 16:00. Mulțumim Primăriei Aleșd care a răspuns la cererea noastră.

Întrucât regulamentul a fost în dezbatere pe site în perioada 04-15 decembrie 2017, iar propuneri, soluții și amendamente puteau fi aduse acestui regulament doar prin trimiterea unui e-mail, fax sau în scris către primărie, USR Bihor, la solicitarea grupului de inițiativă USR Aleșd, a solicitat Primăriei Aleșd organizarea unei dezbateri publice conform art. 7 alin (9)  „Autoritatea publica în cauză este obligată să decidă organizarea unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, dacă acest lucru a fost cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate publică” – din Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică (republicată).

Ora propusă de primărie nu încurajază participarea la dezbare

Am primit răspuns de la primărie, iar dezbaterea va fi organizată în data de 19.01.2018, de la ora 10:00, la sediul Primăriei Aleșd, în sala de ședințe. După cum puteți observa dezbaterea a fost programată la o oră la care oamenii sunt la serviciu. Astfel avem încă o dată confirmarea faptului că Primăria nu lucrează pentru cetățeni.

Această dezbatere pe tema parcărilor este o temă foarte importantă și arzătoare pentru aleșdeni, așa cum reiese dintr-un chestionar realizat în perioada aprilie-mai 2017, unde peste 90% dintre respondenți au afirmat că își găsesc greu un loc de parcare în Aleșd.

În acest sens solicităm Primăriei Aleșd stabilirea altei ore pentru dezbaterea publică,  pentru a da posibilitatea participării cât mai multor cetățeni ce compun partea activă a comunității!

De asemenea încurajăm toate persoanele interesate să promoveze mai departe în mediul online și nu numai aceste informații pentru a asigura o participare cât mai consistentă a tuturor părților implicate. În acest sens vă punem la dispoziție un cover-photo informativ legat de acest eveniment ce poate fi descărcat de aici și pe care îl puteți încărca pe profilul personal de facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *
You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>